Hledání podle kódu

Držáky na kola

Obchodní podmínky

Obchodní společnosti

 

VAMOT, s.r.o.
se sídlem Vítkov – Budišovská 908, PSČ 749 01
IČ: 27838757 DIČ: CZ27838757
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského Soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 31078
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese: http://www.tazne-zarizeni-vamot.cz/

POJMY

Kupující = spotřebitel nebo podnikatel.

Kupující spotřebitel (či pouze spotřebitel) = osoba, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti (na rozdíl od prodávajícího), ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Kupující (který není spotřebitelem) = podnikatel. Za něj se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky") obchodní společnosti VAMOT s.r.o, se sídlem Vítkov, Budišovská 908, PSČ 749 01 , identifikační číslo: 27838757, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského Soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 31078 (dále jen „prodávající") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese https://www.vamot.cz (dále jen „webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu").

1.1. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě či objednávce (dále jen „kupní smlouva"). Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.2. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.3. Jako spotřebitel máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy.

2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1. Prodávající se zříká jakékoliv odpovědnosti za tiskové či textové chyby a za chybné či neúplné údaje uvedené na webových stránkách. Pro výběr správného zboží prodávající doporučuje kupujícímu ověřit jeho kompatibilitu s vozidlem v návodu pro instalaci zboží a pokynech pro provoz vozidla.

2.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
2.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
2.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
2.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
2.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka").
2.5. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
2.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
2.7. Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost patnáct dnů.
2.8. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
2.9. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.
2.10. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
2.11. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

3. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
3.1.1. v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese sídla prodávajícího;
3.1.2. v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
3.1.3. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2800314461/ 2010, vedený u společnosti Fio Banka (dále jen „účet prodávajícího");
3.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
3.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu.
3.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.
3.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
3.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny nebo její části ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
3.7. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
3.8. Prodávající si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před jeho odesláním, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí kupujícího o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude prodávajícím stornována.

4. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

4.1. Kupující spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
4.1.1. o dodávce zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
4.1.2. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího spotřebitele nebo pro jeho osobu,
4.1.3. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
4.1.4. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
4.1.5. o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
4.2.Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 5 dnů po převzetí zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující spotřebitel.
4.3. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího spotřebitele na vrácení kupní ceny. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé.
4.4. Prodávající je oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím spotřebitelem již při vrácení zboží kupujícím spotřebitelem či jiným způsobem, pokud s tím kupující spotřebitel bude souhlasit. Odstoupí-li kupující spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu spotřebiteli dříve, než mu kupující spotřebitel zboží vrátí.

5. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

5.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
5.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
5.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
5.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
5.5. Pokud není dohodnuto jinak, je objednané zboží, které je dostupné skladem, prodávajícím expedováno nejpozději den následující po dni objednání. O termínu dodání zboží, které není skladem, bude kupující informován telefonicky nebo písemně. Za místo určené kupní smlouvou pro předání zboží dopravci platí sklad prodávajícího na adrese jeho sídla.
5.6. Předá-li prodávající dopravci věc pro přepravu ke kupujícímu v místě určeném kupní smlouvou, přechází na kupujícího nebezpečí škody předáním věci dopravci v tomto místě, a nebylo-li místo smluveno, předáním prvnímu dopravci pro přepravu do místa určení.
5.7. Pokud není sjednáno odlišně, jsou tažná zařízení dodávána bez elektropřípojky. Příslušná univerzální nebo typová elektropřípojka se objednává samostatně.

6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

6.1. Pokud má převzaté zboží v době, kdy kupující věc převzal, nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
6.2. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
6.3. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím spotřebitelem, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
6.4. Prodávající není povinen nároku kupujícího spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
6.5. Kupující podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, kterou měla věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího podnikatele založí i vada později vzniklá, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.
6.6. Kupující je povinen oznámit vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co jí mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit.
6.7. V této lhůtě je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
6.7.1. odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
6.7.2. bezplatné odstranění vady opravou
6.7.3. vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy
6.8. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
6.9. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
6.10. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující spotřebitel uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
6.11. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho sídla. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající prokazatelně uplatní u kupujícího své právo z vadného plnění.
6.12. Prodávající neodpovídá za škodu, ke které došlo v důsledku běžného opotřebení nebo nesprávného, resp. nevhodného používání výrobku, či z důvodů kdy byly na zboží kladeny neúměrné požadavky (např. přetěžování nákladu vozidla nebo přívěsu).
6.13. Prodávající rovněž neodpovídá za škodu v případě, kdy byl předmět kupní smlouvy změněn způsobem, který nebyl výrobcem schválen, ani za vadu způsobenou použitím (montáží) nevhodného výrobku na konkrétní automobil.
6.14. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

7.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
7.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje").
7.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
7.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě, a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
7.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
7.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
7.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné, a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
7.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 8.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
7.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
7.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
7.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

8. DORUČOVÁNÍ

8.1. Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména týkající odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu, není-li v kupní smlouvě nebo vzájemnou dohodou stran stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno.
8.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.
8.3. Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího.

9. ZPROSTŘEDKOVÁNÍ MONTÁŽE

9.1. Spotřebitel má možnost objednat si na internetové stránce dodavatele umístěné na adrese www.vamot.cz montáž tažného zařízení a elektropřípojky u nezávislého montážního pracoviště.
9.2. Ceny uvedené za montáže jsou orientační a mohou se lišit v závislosti na skutečném stavu vozidla, např. po nehodě, úpravě, opravě, s nadměrnou korozí podvozku, apod. Pokud dojde ke změně ceny, bude o její výši spotřebitel informován montážním pracovištěm před zahájením montáže.
9.3. Dodavatel zaručuje, že je montážní pracoviště odborně způsobilé k montáži tažného zařízení a má s touto činností prokazatelnou praxi a zkušenosti. Každé montážní pracoviště zařazené mezi partnerské servisy dodavatele bylo dodavatelem navštíveno a ověřeno.
9.4. Dodavatel zaručuje, že montážní pracoviště disponuje pověřením k montáži tažných zařízení dodávaných dodavatelem ve smyslu předpisů ministerstva dopravy pro přihlášení k provozu na dopravním odboru příslušného úřadu bez povinnosti návštěvy STK.
9.5. Montážní pracoviště bude telefonicky nebo elektronickou poštou kontaktovat spotřebitele ca. do 4 hodin po zakoupení a uhrazení ceny zboží.
9.6. Termín montáže bude dle možností montážního pracoviště stanoven dle zadaného preferovaného termínu v objednávce nebo nebude-li to možné, nejpozději do 10 ti dnů v dohodnutém náhradním termínu.
9.7. Dodavatel na základě internetové objednávky zajistí na náklady spotřebitele přepravu zakoupeného zboží do montážního pracoviště. Spotřebitel si může zvolit vlastní odběr zboží a sám si zajistit jeho doručení do montážního pracoviště.
9.8. Dodavatel spotřebiteli zaručuje, že zboží doručené do montážního pracoviště bude řádně uskladněno do doby montáže a dojde-li k jeho ztrátě nebo poškození před zahájením montáže (přistavením vozidla k montáži), nahradí spotřebiteli kupní cenu nebo bezplatně dodá srovnatelné zboží.
9.9. Při uplatnění požadavku na náhradu škody způsobené montážním pracovištěm, je spotřebitel povinen sepsat s montážním pracovištěm zápis o poškození či ztrátě zboží a ten společně s požadavkem na náhradu škody předat dodavateli.
9.10. Odstoupí-li spotřebitel do 14 dnů od uzavřené kupní smlouvy na dálku před realizací montáže, postupuje se podle všeobecných obchodních podmínek dodavatele. Spotřebitel je povinen o odstoupení od kupní smlouvy a zrušení montáže informovat v dostatečném předstihu montážní pracoviště. Dodavatel zajistí přepravu vráceného zboží od montážního pracoviště do svého skladu na náklady spotřebitele a tento náklad uplatní v dobropisu za zboží.
9.11. Spotřebitel bere na vědomí, že pokud se nedostaví v dohodnutém termínu na montáž, anebo si nedomluví v dostatečném předstihu (nejméně 3 dnů před sjednaným termínem) s montážním pracovištěm náhradní termín, zprostředkování montáže bude považováno za zrušené a montážnímu pracovišti vzniká právo účtovat storno poplatek dle vlastních obchodních podmínek.
9.12. Po realizaci montáže zboží není možné od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě odstoupit.
9.13. Nedostaví-li se spotřebitel na sjednanou montáž aniž by odstoupil od kupní smlouvy a nevyzvedne-li si u montážního pracoviště osobně uskladněné zboží do 5 dnů po datu termínu nerealizované montáže anebo data, kdy byl montážním pracovištěm vyzván k vyzvednutí zboží, bude zboží na náklady spotřebitele odesláno na adresu prodávajícího.

10. ZÁVĚREČNÍ USTANOVENÍ

10.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
10.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
10.3. Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (http://www.coi.cz/) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
10.4. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
10.5. Kontaktní údaje prodávajícího:
10.5.1. adresa pro doručování: VAMOT s.r.o., Budišovská 908, 749 01, Vítkov
10.5.2. telefon: +420 730 513 740

 

Ve Vítkově, dne 7.4.2017

VAMOT s.r.o.